Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Akademia Marketingu: Obsługa klienta w internecie

8 listopada 2017 @ 09:00 - 9 listopada 2017 @ 18:00

PLN790 – PLN890

Pierwsza tak duża konferencja poruszająca tematykę obsługi klienta. Organizatorzy zaprosili specjalistów, którzy podzielą się swoim doświadczeniem oraz wiedzą. DOWIESZ SIĘ M.IN.:
✔️️ jak wykorzystać sztuczną inteligencję w obsłudze klienta?
✔️️ jak ułożyć kampanię reklamową na Facebook’u pod budowanie świadomości wśród klientów?
✔️️ jak poprawić wyniki w Google, by jeszcze lepiej budowały Twoją relację z klientem?
✔️️ dlaczego maszyny vendingowe pomogą Ci zbudować relację z klientami?
✔️️ jaką historię opowiada Twój dział client service?

Jeśli profesjonalna obsługa klienta jest dla Was istotna, na pewno warto się wybrać!

O szczegółach poczytacie na stronie wydarzenia.

Szczegóły

Początek:
8 listopada 2017 @ 09:00
Koniec:
9 listopada 2017 @ 18:00
Koszt:
PLN790 – PLN890
Wydarzenie Tagi:
, , , , ,
Witryna internetowa:
https://www.facebook.com/events/1995188054049570/

Organizator

Akademia Marketingu
Telefon:
12 222 50 14
Adres e-mail:
akademia@contenthouse.pl
Witryna internetowa:
https://www.facebook.com/AkademiaMarketinguCOM/

Miejsce wydarzenia

Krakowski Park Technologiczny
ul. Podole 60
Kraków, małopolskie
+ Google Map
Telefon:
12 640 19 40
Witryna internetowa:
https://www.facebook.com/krakow.kpt/