- To wydarzenie minęło.
Trudny klient – jak unikać konfliktów i utrzymać profesjonalny wizerunek
4 października 2018 @ 10:00 - 16:00
PLN250 – PLN350Wartościowe szkolenie już niebawem w Warszawie dla wszystkich prowadzących własne biznesy!
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę:
– Jak skutecznie się komunikować?
– Jakie są ich mocne i słabe strony w zakresie komunikacji?
– Jakie techniki komunikacyjne są najbardziej efektywne i dlaczego?
– Jakie błędy w komunikacji popełniane są najczęściej i jak ich uniknąć?
– Na czym polega i jak odczytywać „język ciała”?
– Co to jest typologia klientów i jak ją wykorzystać w pracy?
– Na czym polega asertywna komunikacja?
– Jak dzięki asertywności chronić siebie?
– Co robić w „sytuacjach trudnych”?
oraz umiejętności:
– Pokonywania barier komunikacyjnych.
– Rozpoznawania typu klienta i dopasowywania do niego adekwatnego sposobu postępowania.
– Wyrażania i przyjmowania krytyki.
– Asertywnego postępowania w trudnych sytuacjach.
– Rozpoznawania podstawowych taktyk manipulacyjnych i radzenia sobie z nimi.
– Unikania i zażegnywania potencjalnych konfliktów.
Więcej informacji znajdziecie na stronie wydarzenia!
Polecam,
Inspirantka